Nieuwe foto`s - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Teun en Carien Ridder - WaarBenJij.nu Nieuwe foto`s - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Teun en Carien Ridder - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto`s

Door: Carien

Blijf op de hoogte en volg Teun en Carien

26 Juni 2012 | Suriname, Paramaribo

Bij deze weer een paar nieuwe fotootjes.

Groetjes uit SU

• 26 Juni 2012 - 15:04

@ En Nancy Van Dolen:

Wat een snoepies zijn het! Fijn om te zien dat het goed met jullie gaat.
    Groetjes Ed, Nancy, Marissa en Sjoerd

• 26 Juni 2012 - 16:56

Tantebep:

wat hebben jullie prachtige kinderen.
    ik zit er echt van te genieten.
    als ik tegen opa zeg ,dat ik ze weer gezien heb ,dan zegt hij hoe is het mogelijk ,dat weet onze henk natuurlijk niet .smakelijk heè.
    lieve groetjes van tante bep
    uit terheijden.

• 26 Juni 2012 - 21:20

Therese:

Wat heerlijk in z'n klein tijltje,lachen. Je hebt het er maar druk mee.
    Pas maar op want als ze staat dan gaat ze lopen en dan............ is niks meer veilig. Het gaat veel te snel.
    Maar tess tussen de benen van Carien dat ziet er toch wel raar uit.

Groetjes en een dikke knuffel voor jullie 5 van ons 3.

• 27 Juni 2012 - 17:25

Jannie:

gaat hard zeg, dat is gezonde lucht bij jullie.
    zo te zien is het bij jullie een stuk warmer dan bij ons!!!!!!
    groetjes uit Traaie.

• 28 Juni 2012 - 17:27

José:

Hoi allemaal.

Wat een geweldige leuke foto's van die meisjes.En wat groeien ze goed.En Mex is echt een model,weet precies als ze gefilmd wordt.Schattig!!!!
    Ook de filmpjes zijn geweldig om naar te kijken.Handen vol met die 3 mooie meisjes.Voor jullie het weten lopen ze rond en ja Teun 4 vrouwen best druk.
    Nou de groetjes weer en dikke brasa van ons voor jullie allemaal.

xxxxx

• 02 Juli 2012 - 18:59

Theo En Tonny Buijs:

Wat hebben jullie een leuk trio.
    Regelmatig kijken of er nieuwe foto's zijn.
    Je ziet de kinderen gewoon groeien, ze gaan nu ook de wereld ontdekken en alles uitproberen.
    Veel plezier geniet er van.

Groeten, oom Theo en tante Tonny

• 04 Juli 2012 - 20:18

Coby:

wat een feest om die meiden te zien groeien, geweldige foto's waar we iedere keer naar uit kijken. We hebben ook genoten van de filmpjes bij opa Wally en oma margreth. En geloof me ze worden alleen maar leuker.
    Heel veel groetjes van ons allemaal.
    Coby Floor

• 14 Juli 2012 - 16:54

Els En Ineke:

zooo leuke foto,s ,we zitten hier op de afdeling met 6 man te kijken..na een zeer drukke periode nu even rust!! post ic dicht en we dachten kom, even de fam de ridder bekijken.

mooie meiden en tja..ze blijven niet liggen..straks lopen de door het huis!!! ( heb vlogende week vakantie dan toch echt een keer skype)

knuffels vanuit een zeer nat nederland

• 30 Juli 2012 - 09:51

Famhabraken@texel.com:

Wat leuk om jullie ook op Texel weer terug te zien...enig, die 3 en jullie zijn er trots mee bezig, toch?
    groeten van ons op het koele eiland...X