veel foto's, en een paar belevenissen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Teun en Carien Ridder - WaarBenJij.nu veel foto's, en een paar belevenissen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Teun en Carien Ridder - WaarBenJij.nu

veel foto's, en een paar belevenissen

Blijf op de hoogte en volg Teun en Carien

29 Juli 2012 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Vandaag weer een verslagje.. we hebben inmiddels weer wat meegemaakt, en dus weer veel foto's genomen van onze meisjes.

We zijn begin juni een weekendje naar Republiek geweest. Een plekje buiten de stad, lekker aan de kreek. De meisjes hebben dus voor het eerst "buiten de stad" geslapen, in hun campingbedjes.. Helaas waren ze alle 3 erg verkouden en hebben papa en mama dus iets minder geslapen.. elk uur werd er wel eentje wakker.. maar ja ook dat hoort erbij..
De tweede dag was het gelukkig een stuk gezelliger, meisjes waren weer vrolijk, en we hebben lekker gezwommen met ze, ze vonden het heerlijk (ondanks het hele koude water..)

Verder zijn we ook weer wat "fases" verder.. er wordt al flink gekropen, ze zitten goed recht op en eten flinke happen groente en fruit, en soms zelfs stukjes brood! Ook hebben ze inmiddels allemaal 2 tanden en dus poetsen we elke avond netjes alle mini tandjes.. even wennen zo'n harig dingetje in je mond, maar nu willen ze al graag helpen met tandenpoetsen..

ok al druk bezig met de voorbereidingen van het zwembad.. Keuken gestript, muren gemetseld etc..

Oke snel nog wat foto's plaatsen.. en dan al weer tijd voor het volgende hapje.. Hollands vandaag rode kool met appeltjes en aardappel.. gisteren hebben ze typische Surinaamse gegeten.. pompoen/ zoete patat en vis!

Groetjes de Riddertjes

• 29 Juli 2012 - 23:44

Hallo:

Leuk verslagje, maar het is niet gelukt met de foto's???????

• 30 Juli 2012 - 06:30

Foto S?:

Hoi hoi ook ik ben erg benieuwd naar de foto s
    Is deze keer niet goed gegaan met het er op zetten
    Jullie hebben het erg druk maar als je even een gaatje heb probeer het nog eens Vele groetjes van ons Fam. v Ginneken

• 30 Juli 2012 - 15:49

Ton:

He Teuntje. Weer een keurig verhaal van alle belevenissen. je ziet hoe snel het gaat met de dames. kruinken om je balkon te gaan pen staan en dan straks lopen. Maar ik weet niet wanneer je vader en moeder komen (ik dacht ergens in aug.) maar je moet er nu echt aan gaan denken om het balkon te gaan afdichten voordat er rare dingen gaan gebeuren.
    ik kom het deze maand inspecteren. gr Ton

• 30 Juli 2012 - 18:52

Ellis :

Hoi Teun en Carien,

Wat worden het al grote meiden zeg. Echte schatjes, wat zullen jullie het over 15 jaar moeilijk krijgen :-)
    Ik heb belooft om badpakjes te maken voor de meiden. Nu jullie in wat rustiger vaarwater zitten wil ik dat graag gaan doen. Welke maat moet het zijn en wilde jullie nu verschillende of dezelfde? Laten jullie het weten?

groetjes uit ons kikkerlandjes
    Ellis, Ger, Arnold en Ileen

• 30 Juli 2012 - 20:46

Hoi Die Pappa Teun En Mamma Carien,:

Soms is het wat afzien, helaas krijgen jullie het dan 3 dubbel. Maar je kunt ook 3 dubbel ervan genieten en dat is toch ook bijzonder. Goed om te lezen dat het zwembad in gang is gezet en dan ook nog de keuken. Dat moet plannen zijn met 3 rond kruipende meiden. Ze doen het wel erg snel aangezien ze nog geen jaar zijn en toch te vroeg geboren zijn. Jullie krijgen de handen vol (missch wel te weinig handen). Jammer dat de foto's er niet bij staan maar die komen vast nog wel.

Wij zijn ook net weer terug in dit koude land, zijn nog snel een paar weken gevlucht naar het zuiden.
    Het was zo slecht dat we onze biezen hebben gepakt en zijn gegaan. Dit waren we niet van plan omdat we een hoop in huis hebben gedaan.

Groetjes en dikke knuffels aan jullie 5 van ons 3.
    Therese

• 31 Augustus 2012 - 13:16

José:

Hoi Allemaal.!!!!

Wat een geweldig leuke foto's en wat zien ze er goed uit die meisjes van jullie.Ze veranderen zo snel van gezichtje vind ik.Soms lijken ze alledrie opelkaar en soms niet.
    Het is echt genieten en plezier om naar te kijken,zie ze liever in het echt,maar dat zit er effe niet in.Ben net terug van Wally en Margreth,even wat cadeutjes afgegeven voor de meisjes hun verjaasdag !!!!!!!!!!!!!
    Alweer bijna 1 jaar,hoe snel gaat het toch???
    Wat zullen opa en oma genieten(zegt ervaren oma)van de meisjes,jullie krijgen even meer tijd voor andere dingen haha.
    Hier alles rustig en iedereen weer aan het werk of druk met van alles.
    Met Janne en Tieme gaat ook alles goed en wij genieten ervan!!!!
    Teun zovast GEFELICITEERD en een dikke kus van ons. XX
    Geniet van jullie meiden en ook de tijd met opa en oma.!!!!!!!
    Tot ????????????????????????????????????? (mei 2013)

José (john)

• 04 September 2012 - 20:37

Els (Amphia):

Wat een geweldig stel meiden hebben jullie. Leuk om die aparte foto's van ze te zien.
    nog even, danzijn ze alweer een jaar oud. Wat een veranderingen in een jaar: van kleine prematuurtjes naar lachende avonturiertjes.

Groetjes van els

• 05 September 2012 - 09:58

Drè En Lian Rutten:

Hoi Theun, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat zijn de meisjes gegroeid zeg.
    Het zijn echt Riddertjes.
    Zijn je ouders goed aangekomen?
    En hoe is het met Wally z`n ribbetjes en Margareth d`r rug???
    Wij wensen jullie `n fijne tijd met je ouders en feliciteer ze en ook Carien met je verjaardag.
    En nog `n heel fijne dag.

Groetjes en liefs van Drè en Lian

• 05 September 2012 - 16:41

Hoi Teun.

PROFICIAT met je verjaardag !!!!!!!!!!!!!
    Carien jij met je MAN.
    Tes,Mex en Liz met PAPA !!!!!!
    Fijne dag en dikke brasa van ons XX
    Gr aan pa en ma .

John & José

• 05 September 2012 - 16:50

José En John:

Hoi Teun en familie ...............
    Ik had een stukje geschreven maar kan het niet vinden????
    Misschien te snel geklikt of je krijgt het 2 x,
    Maar in iedergeval...

Teun PROFICIAT met je verjaardag !!!
    Carien met je MAN.!!!
    Tes,Mex en Liz met PAPA !!!!
    Fijne dag,geniet van alles en groetjes aan pa en ma.

Dikke brasa van ons. XX

John & José

• 05 September 2012 - 23:23

Herman Pienink:

Hallo Teun en Carien,

jullie kennen ons alleen maar van het appartement aan de overkant (en af en toe een praatje).
    We zijn al weer enkele dagen thuis en de reis is prima verlopen.
    Het verlopen visum gaf geen enkel probleem, terwijl er toch weer een zeer belangrijk ander stempel werd bijgezet. We wensen jullie veel geluk met de kinderen en met de uitwerking van de plannen voor jullie zaak.
    Gefeliciteerd en de allerbeste wensen.

Herman en Jeannette (Ede)

• 08 September 2012 - 09:39

Hallo Tes,Mex en Liz.

PROFICIAT met jullie 1 ste verjaardag en een dikke brasa van ons XXX
    Teun en Carien jullie natuurlijk ook met jullie 3 meisjes.
    Hoop dat de postbode optijd komt !!!!!!
    Fijne dag met z'n allen en maak er een knalfeest van.

Liefs John & José

• 08 September 2012 - 10:02

Jannie En Thom:

Driewerf HOERA, gefeliciteerd met jullie dochters. wij wensen jullie een hele fijne dag , samen met opa en oma .
    Teun jij ook nog gefeliciteerd.
    groetjes uit Traaie.

• 08 September 2012 - 22:03

Drè En Lian:

Theun en Carien, hartelijk gefeliciteerd met de 1 ste verjaardag van Mex, Tes en Liz.
    Wij wensen jullie een hele fijne dag.
    Wally en Margareth jullie ook gefeliciteerd en `n dikke kus voor de meisjes.

XXX Lian en Drè

• 11 September 2012 - 22:25

Hetty Jos:

Hallo luitjes daar, nog eerst even 3x gefeliciteerd met de dametjes. 1Jaar en ze doen het geweldig. We willen ook even van de gelegenheid gebruik maken om ons Margareth en Wally (als het goed is zijn die ondertussen bij jullie) te feliciteren met hun nieuwe "kleinkind" SFINN. We hebben jullie berichtje nog gehoord en hebben de kersverse ouders een kaartje gestuurd. Hoe is het met jullie? Goede reis gehad en de verjaardag van LIz, Mex en Tess een leuke dag ervan gemaakt. Vast goed geknuffeld en verwend. Nog een fijne tijd, geniet er nog van en tot ziens weer in Nederland.
    Teun en Carien jullie nog veel plezier met de meiden, het lopen staat nu vast bij ze op het programma dus wij wensen jullie succes. Wally, gaat het goed met de schouder? Zet ze maar goed aan het werk daar jij bent nu met de VUT, groetekus hetty en jos.