2013 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Teun en Carien Ridder - WaarBenJij.nu 2013 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Teun en Carien Ridder - WaarBenJij.nu

2013

Door: Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun en Carien

26 Januari 2013 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Sorry voor onze lange afwezigheid.

Ten eerste wensen wij iedereen nog het beste voor 2013 en bedankt voor alle keerstkaartjes die we op 24 januari ontvangen hebben.....
Lang leven de snelheid in SU..

Hier weer even de laatste update foto`s van de bouw van het zwembad en wat foto`s van de meisjes.
Opa Henk en oma Addie zijn nu op bezoek hier.

Groetjes aan iedereen

Teun Carien Tes Mex Liz

  • 26 Januari 2013 - 14:00

    TON:

    Hoi Teun, Carien en the ladies
    tja wat moet je er van zeggen!!!! lang geleden, maar de tijd gaat ook veel te snel. Ik zit even te kijken naar de foto's maar als ik de dames zie dan wordt het lastig voor me om ze nu uit elkaar te houden. Maar ff oefenen. Maar hoe is het verder daar. is het zwembad bijna af!!! Ik zoek naar de foto's maar ik zie geen foto van een zwembad in een vergevorderd stadium. En die foto's die er opstaan tja dat hebt ik met eigen ogen in november gezien.
    maar goed binnenkort kom ik weer bij jullie kijken en neem dan me zwembroek en koude "Djoggo's"mee
    gr Ton

  • 26 Januari 2013 - 14:13

    Teun En Carien De Ridder:

    Ton,

    Je bent sneller dan het Surinaamse internet.......

    De foto`s waren nog niet geupload, hahaha

    Wanneer kom je zwemmen??

    Groetjes

    Teun

  • 26 Januari 2013 - 15:02

    José Raeijmaekers:

    Hoi Hoi Allemaal.

    Wat leuk om weer eens foto's te zien en was is dat een groot zwembad !!!
    Mooie tegeltjes zeg ziet er allemaal goed uit.
    Jullie hebben het goed voor elkaar zo. Complumenten !!!!!
    En wat zien de meisjes er goed uit en gezellig met opa en oma spelletjes doen en met opa t.v kijken
    volgens mij ??
    Volgend jaar mag er niemand zwanger zijn toch kunnen wij teminste jullie kant op.
    Het is hier koud,nat en het gaat regenen dus de sneeuw is zo weg denk ik.
    Verder alles zijn gangetje.
    Geniet nog even lekker dat oma en opa er zijn en dikke brasa van ons
    XXXXXXX

    José

  • 26 Januari 2013 - 21:16

    Bianca:

    Wauw, dat wordt mooi! Ik wil ook wel zo'n vrolijke douche!
    En zo te zien houden de meiden jullie lekker bezig!
    Dikke knuf voor jullie allemaal

  • 27 Januari 2013 - 12:15

    Therese:

    Hoi Allemaal,

    Gaaf ziet het er uit en idd vooral die douche die is echt gaaf. Word hard gewerkt daar in Suriname.
    Volgens mij is het zwembad ook niet klein. We moeten maar weer eens komen helpen, maar weet eigenlijk niet wanneer. En jullie meiden wat houden ze jullie lekker bezig. Jullie hebben het goed voor elkaar goed gedaan. Fijn dat opa en oma er zijn.

    Groetjes en dikke knuffels voor jullie allen van ons drie

  • 27 Januari 2013 - 18:46

    Jannie En Thom:

    Jaaaaa. eindelijk weer foto's. Wat worden die dames toch groot.
    wel spannend of dat bad op tijd geopend kan worden, de douche ziet er in ieder geval heel kleurig en gezellig uit.
    gelukkig hebben jullie veel hulp.
    wij wensen jullie veel succes met het zwembad en de winkel , maar bovenal met de meisjes.
    Houdoe, Jannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun en Carien

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 13822
Totaal aantal bezoekers 324549

Voorgaande reizen:

02 Maart 2006 - 02 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: