Nog een laatste poging - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Teun en Carien Ridder - WaarBenJij.nu Nog een laatste poging - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Teun en Carien Ridder - WaarBenJij.nu

Nog een laatste poging

Door: Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun en Carien

16 Oktober 2012 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Hier alles goed.
Oma Addie en Opa Henk zijn nu hier op bezoek en dat is erg gezellig.

Oma Margareth en Opa Wally zijn helaas alweer terug in Nederland en vooral Opa Wally heeft een hele maand geklust hier in huis. Pap bedankt!!

Ook willen we iedereen nog even bedanken voor alle kadootjes die meegekomen zijn naar Suriname. De kids werden op 8 sept flink verwent.
Ook iedereen bedankt voor alle leuke kaarten die hier aangekomen zijn,
het waren er heel wat.

Inmiddels ligt de vloer van het zwembad erin en zijn ze de bekisting voor de wanden aan het stellen. Het begint nu echt op een bak te lijken, gelukkig!!!!

Dit is tevens de laatste poginig om op deze vernieuwde site nogmaals foto`s te plaatsen. Dit was de laatste paar keren niet gelukt.
Hopelijk nu wel.
Als het deze keer weer niet lukt zullen we stoppen met onze waarbenjij.nu website.
Wel jammer natuurlijk, maar we gaan het nog 1 keer proberen.

Groetjes weer voor iedereen en tot ziens

Teun Carien Tes Mex Liz

• 16 Oktober 2012 - 14:05

Teun En Carien De Ridder:

Jeuheu, jeuheu, gelukt, eindelijk foto`s.

Groetjes en tot het volgende verslag met foto`s van Opa Henk en Oma Addie.

Groetjes uit SU

• 16 Oktober 2012 - 20:43

Marieke:

Wow, wat gaat dat zwembad hard!! En wat een leuke foto's van die dames weer. We hebben hard gelachen om een paar plaatjes. Wat groeien ze toch enorm. Opa Wally heeft veel werk verricht, mooi hoor. En een nieuwe bank zagen we. Alleen de bus hebben we nog niet op foto gezien. En hoe gaat het met het foto's nemen vanaf 1 punt van het zwembad? Wat een bak zeg, geweldig!

Veel succes met alles en veel plezier met de andere opa en oma!

Veel groetjes!
    Bas en Marieke

• 16 Oktober 2012 - 21:49

Wally En Margareth:

Hallo allemaal daar in de Atlasstraat.
    Gezellig weer die tussendoor verhaaltjes. En natuurlijk ook de reactie (s,die nog komen gaan).
    Heel veel plezier daar met z'n allen en maak er een mooi (en vooral koel) bad van, zodat ik weet waar ik het volgende verblijf met de 3 meisjes vertoef. Wat was het gezellig met die waterratjes in het zwembad!!!! Opa en oma hebben er volop van genoten hoor.
    Ja, en waar kun je beter voorlezen dan op een bank?! Knusjes hoor.
    Carien en Teun ook jullie bedankt voor de gastvrijheid. (en Carien voor het koken)
    Heel veel xxx van ons, en geef de 3 lachebekjes een dikke brassa van ons. Houdoe.

• 18 Oktober 2012 - 12:18

Jolanda Borburgh:

Hoi Teun, Carien, Tes Mex en Liz,
    Wat zijn de dames groot en al weer een jaar. Ik vind jullie er allemaal goed uitzien. Succes met de verder bouw van het zwembad. Groetjes,
    Jolanda

• 19 Oktober 2012 - 11:44

Hallo allemaal.

Fijn om weer een verslagje te lezen van jullie.!!!!
    En wat een feest voor oma en opa om bij jullie te zijn.
    Zo te zien gaat het prima met iedereen en genieten jullie ervan.
    Met het zwembad gaat het ook goed zo te zien en kunnen de lady's straks lekker plonsen !!!
    Wij hopelijk ook nog een keer (ha ha)samen met de 3 meisjes.
    Wat geniet ik toch telkens van die filmpjes en laat ze aan de rest van de familie zien.
    Hier in Traaie alles rustig hoor en mooi weer.

Wij zijn net terug uit Barcelona en hebben genoten daar.
    Wat een drukte,lawaai en een herrie toch fijn in een dorp wonen.
    Oost-west thuis best.!!!!!!

En oma en opa lekker aan het genieten van die meisjes,ja dat hoef ik eigenlijk niet te vragen toch???
    John komt jullie halen laat effe weten hoelaat.
    Geniet nog lekker allemaal en dikke brassa van mij en John.

XXXXXXX

• 19 Oktober 2012 - 11:44

Hallo allemaal.

Fijn om weer een verslagje te lezen van jullie.!!!!
    En wat een feest voor oma en opa om bij jullie te zijn.
    Zo te zien gaat het prima met iedereen en genieten jullie ervan.
    Wij hopelijk ook nog een keer (ha ha)samen met de 3 meisjes.
    Hier in Traaie alles rustig hoor en mooi weer.

Wij zijn net terug uit Barcelona en hebben genoten daar.
    Wat een drukte,lawaai en een herrie toch fijn in een dorp wonen.
    Oost-west thuis best.!!!!!!

John komt jullie halen laat effe weten hoelaat.
    Geniet nog lekker allemaal en dikke brassa van mij en John.

XXXXXXX

• 19 Oktober 2012 - 11:46

José:

Sorry geen geduld 2 x geklilkt vandaar 2 x hetzelfde verhaal.

• 21 Oktober 2012 - 16:27

Jannie En Thom:

Hoi allemaal, wat een leuke foto's toch weer. het heeft even geduurd. maar dan mogen ze er wezen.
    de dames groeien erg hard zien wij wel!! die gaan straks wel genieten van dat grote zwembad.
    veel plezier nog en groetjes van ons allen.