Opa en Oma op bezoek - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Teun en Carien Ridder - WaarBenJij.nu Opa en Oma op bezoek - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Teun en Carien Ridder - WaarBenJij.nu

Opa en Oma op bezoek

Door: Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun en Carien

30 Oktober 2012 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Hier weer even een updat van de afgelopen tijd.

We hebben weer een gezellig en handige tijd achter de rug met opa Henk en oma Addie.

Een paar extra handen met de 3-ling is wel erg makkelijk en ook met de verbouwing is het wel makkelijk als er af en toe wat hulp bij is.

Natuurlijk hebben opa en oma weer genoten van de kids, want dat was natuurlijk de hoofdreden van het bezoek.

Inmiddels staat de bekisting van de wanden van het zwembad en die gaan ze morgen (woensdag) storten. Dan begint het zwembad pas echt vorm te krijgen.

De meisjes zijn nu bezig met de eerste stapjes helemaal zelf, wel maar 3 stapjes maar het is een begin, hahaha.
we kijken ernaar uit dat ze zelf gaan lopen, dat scheelt een hoop sjouwen.
De meiden zijn gisteren officieel gewogen;
Mex 9100gr
Tes 9000gr
Liz 8400gr

Vanochtend heeft Liz op het potje gepoept en geplast, papa en mama helemaal trots, wia had dat verwacht.....

Kijk snel weer naar de foto`s.

Groetjes uit SU

Teun en de meiden

• 31 Oktober 2012 - 09:44

Ton:

He Carien en Teun weer mooie foto's van de dames.
    Maar wat me opvalt dat ze gaan veranderen in hun gezicht (gaan minder op hun vader lijken hahahaha).
    Goed om te lezen dat jullie denken ze gaan zo lopen en dus minder sjouwen. Een utopie. als ze gaan lopen moet je er nog meer achteraan. want ze zijn zo gevlogen.
    Maar ben blij dat alles goed gaat. Binnenkort (13 nov) ben ik alweer voor de 5de keer in Suriname en kom de kids zeker weer bewonderen en uiteraard een -2 met je drinken.
    gr Ton

• 31 Oktober 2012 - 10:25

Bianca:

Wauw wat zien de meiden er ontzettend goed uit! We kunnen niet wachten om Febe en Loïs kennis te laten maken met het prachtige Suriname en een duik in jullie zwembad te nemen! xx

• 31 Oktober 2012 - 11:10

Therese:

Heee,

Leuk om weer wat van jullie te lezen en natuurlijk leuk om te zien dat die meiden zo hard groeien.
    Op wie ze lijken dat kan ik niet zien. Lat ze nog maar ff wachten met lopen totdat jullie klaar zijn met de verbouwing.

Veel liefs en dikke knuffels voor julli allen van ons drie.
    Therese

• 09 November 2012 - 15:37

José:

Hoi lieve allemaal.

Ja de foto's had ik al gezien natuurlijk !!!
    Maar geniet er toch weer van hoor.
    Nog bedankt voor de filmpjes..GEWELDIG.
    Wat gaat het snel met die meisjes en wat zien ze er geweldig goed uit.
    En ook jullie zwembad super hoor,strakjes lekker alles aan huis.
    Ik wil jullie even een héééle fijne tijd wensen met Sofie en Marije.
    En Tes,Mex en Liz hou de tante's maar lekker bezig.
    Maar dat zal wel lukken denk ik want er zit pit genoeg in jullie.
    Veel plezier en een dikke brasa van mij voor jullie alle 7.

Liefs José XXXXXXX

• 09 November 2012 - 15:43

Jannie:

Hallo allemaal, leuk weer nieuwe foto's.
    wat worden de meisjes toch groot en vooral blond!!
    dat gaat wat worden als ze goed kunnen lopen, kun je de hele dag achter ze aanrennen.
    maar dat hoort erbij, toch???
    geniet van elke dag en succes met het zwembad.
    groetjes van ons.